leeya0601.blogspot.com

Rabu, 7 Disember 2011

Premium Beautiful Corset - nape saya buat business ini

Sudah lama saya tak up story pasal this miracle corset kan. Saya masih ada dan saya masih memakai PB.

Cuma 2 minggu ini saya jadi agak malas untuk memakai nya tu pasal saya jadi lemau hehe. Tetapi saya sudah insaf dan saya akan memakai nya kembali. Sebabnya saya da rasa mcm shape da lari hahaha.. Itu lah pentingnya konsisten..

Kenapa saya boleh buat this PB business?
Sebabnya, saya sudah merasai faedah PB corset ni.
Pb Corset datang satu pakej, 30% kecantikan, and 70% kesihatan.
Ada orang nak cantik je tp kesihatan terabai, ada jugak org terlampau jaga kesihatan and kecantikan terabai. So this PB dah perfect.. kesihatan n kecantikan datang bersama.

Ada orang nak pakai corset coz nak kurus sehingga abaikan aspek kesihatan. Dan alhamdulillah saya merasai kesan daripada PB corset nih. Walaupun sekarang saya belum kurus x per coz saya tau brapa banyaknya saya makan. Dan saya telah berasa insaf. Dan hari ni saya sedar, saya nak jual produk yg orang cakap leh bantu untuk kurus dan kenapa saya tak buktikan nya. Barulah orang percaya kan.

Tetapi sebab utama saya nak buat biz PB ni adalah selepas saya sudah memakainya selama 1 bulan, n saya merasa kesannya dari segi kesihatan. Bila saya rasa lebih bertenaga, bila saya rasa sakit belakang saya sudah berkurangan, bila rasa ngilu2 kat tulang pelvis sudah tiada.. and miracle yang paling saya terkesan apabila saya bangun dari kerusi ofis (duduk lama2) saya dah x meraung ADOI!!! dah..sehinggakan saya sudah terlupa jika dulu saya mesti sangat susah nak bangun. Bermula dari situ saya sudah bertekad untuk membuat this PB biz.

Saya fikir apa salahnya jika saya berkongsi apa yg saya rasa.. dan benda baikkan lagi lah kena kongsi. Hari ni saya hanya kongsi apa yg saya rasa dan bukan semata-mata hendak menjual this PB corset.

So sesape yg nak merasai Miracle Premium Beautiful Corset boleh contact saya :)

Nak buat side income pun bole

Tiada ulasan:

Catat Ulasan