leeya0601.blogspot.com

Jumaat, 11 November 2011

11.11.11

Hari ni sume org duk sibuk ngan tarikh 111111. So saya pun nak sibuk jugak dgn date hari ni.
Catatan untuk hari ini..
* Kereta Wiraku rosak di tengah jalan. Nasib baik masa dia rosak tu x de kereta lain yang follow saya dari belakang kalau x mau dicium bontot Wiraku itu..Setelah diperiksa didapati Drainshaftnya rosak. Ooo patut le bunyi dia lain macam n nasib baik gak bukan gearbox yg problem. Hari Jumaat hari yang berkat n penghulu segala hari keta saya rosak lagi. Masa tayar meletup hari tu pun hari Jumaat jugak. Apa yang yerjadi mesti ada hikmahnya kan. Allah nak bagi rezeki yang lagi baik untuk saya ni :-) Moga hari ni ada catatan indah untuk anda semua!!!
Sekian catatan untuk hari ni.

** Oh sesape nk merasa free trip melancong ke VIETNAM jom buat bisnes sesama.. :-)
** Nk beli Premium Beautiful Corset, Lactolite can contact me..





"" Pagi tadi saya ckp nk beli keta BMW, terus WIRAKU merajuk kot.. hehe.. saya tetap menghargai awaklah coz.awaklah kereta cari makan saya before saya dapat BMW tuuu..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan