leeya0601.blogspot.com

Khamis, 1 Disember 2011

Ombak Rindu..

Salam..

Sudah lama menghilangkan diri.. Akibat kekalutan dan mengejat urusan dunia yang tak pernah habis. Masih bernyawa di bumi ini untuk meneruskan kehidupan yang belum tahu penghujungnya.. wahh tetiba jadi jiwang karat lak.. hehe.. tengah teruja nak tengok filem Ombak Rindu sebenarnya.. Tapi tengok tiket sold out sume.

Saya memang nak sangat tengok this filem coz novel nya ntah berapa kali saya ulang baca. Masa zaman muda muda dulu novel adalah koleksi utama. Sanggup tahan perut untuk beli novel hehe. Bila tengok filem mungkin apa yang kita imaginasi dapat diterjemahkan ke alam realiti.. tetapi mungkin tidak 100% sama dgn apa yg kita bayangkan. Apa pun moga ada kesempatan untuk saya menontonnya nanti. :)


Gambar saya amik dari facebook Ombak Rindu (Official Homepage)




Saya masih ada..masih berjuang dengan perniagaan Premium Beautiful Corset, masih berjuang untuk mengubah kehidupan menjadi lebih baik..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan