leeya0601.blogspot.com

Isnin, 19 Disember 2011

Kalau tak pakai Premium Beautiful Korset- Kita jadi susah nak berkongsi tentangnya..

Salam


Panjang betul tajuknya eh. hehe.. saya tak tahu nak letak tajuk yang macam mana dah. Just nak share je apa yang saya rasa 2 minggu ni. 2 minggu ni life macam tunggang langgang sikit, huru hara pun ada.. dengan terkejar2 nya so saya tidak memakai that premium beautiful korset.,sedangkan nak pakainya tak sampai pun 10minit huhu alasan.. 2 minggu saya tak memakainya dan ye saya rasa sangat tak selesa. Rasa sana sini dah terlondeh. Tapi sebab saya sangat rushing saya pura-pura macam tiada apa-apa..padahal sah2 tipu diri sendiri kan..

Dan perkara yang paling saya terasa adalah saya langsung jadi tiada keyakinan untuk berkongsi tentang this premium beautiful corset. Bila ada yang tanya how n how saya jadi rasa eh aku dah 2 minggu x pakai ni, n apa yg nak ckp kat diaorang, nak cerita apa yang aku rasa sebelum ni mcm x best je. So saya just cakap kat this person, saya pakai PB corset n saya dah rasa benefitnya..sakit yg saya alami dh berkurangan, n yang penting dia leh tolong control berat badan saya even saya makan mcm tiada hari esok.. cuba menjadi yg sejujurnya..

But saya rasa lagi best kalau masa tu saya pakai PB corset mesti lagi yakin saya sharing dengannya. So KONSISTEN tu penting.. huhu saya cuba untuk menjadi lebih konsisten untuk memakai this miracle korset. Sangat rugi jika tak dapat berkongsi dan menikmati kebaikannya...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan