leeya0601.blogspot.com

Sabtu, 1 Oktober 2011

Temujanji Pertama

Assalamualaikum

Hai.. tajuk x boleh blah.. hehe... Saya nk cite apa ni? Sebenarnya semalam saya ada temujanji pertama kali untuk jumpa Kak Ayu. Sape Kak Ayu ni? Appoinment semalam set date memula kul 1, tapi mak lupa hari Jumaat jalan mesti teramat sesak. Dapat mesej dari Kak Ayu dan lega sekejap sebabnya dia ckp dia pun on the way. Lega sekejap je, tetiba tayar keta saya kebaboom.. meletup..(ni cite dlm entry lain ye :). Msj Kak Ayu again, cakap kat dia tayar keta meletup n nak tukar tayar dulu. If dia sanggup tunggu, saya tetap akan menghadirkan diri. Msj n msj lastly saya ckp kul 3pm baru boleh sampai. Pendek cerita kul 3 saya sampai Plaza Alam Sentral. Terima kasih Kak Ayu sebab sudi menunggu saya.

Kak Ayu adalah seorang busineswomen Premium Beautiful. ayat skema nya..beku nak menaip ni tapi gagahkan jugak haha. Semalam saya jumpa Kak Ayu untuk mengetahui tentang bisnes Premium Beautiful. Lepas cite itu ini, hehe jumpa Kak Ayu memula saya mcm segan, dia sangat kurus and cantik, tapi lepas tu saya sembang ngan dia mcm da lama kenal je haha.. Sorry ye kak kalau Lia terover ke ter ter tanya ke hehe.. Lastly sign up and nanti saya kena tambah ilmu pasal bisnes ni and mesti grab this peluang. Terima kasih Kak Ayu sebab sudi terima saya.


Note : 30.9.11 (Jumaat) 1st time jumpa Kak Ayu PB
** Moga Allah mempermudahkan segala urusan kami, walau semlm banyak dugaannya.. itu semua cerita untuk menuju kejayaan**

Tiada ulasan:

Catat Ulasan