leeya0601.blogspot.com

Isnin, 3 Oktober 2011

Hari Yang Sibuk....Busy Bee

Hari ni sangat sibuk. Awal bulan biasa lah kan.. tak sempat nak buat apa.. Dengan cara kerja saya yang mengalahkan GM hehe.. tapi pagi tadi memang naik mengadap GM, senyum sikit sengih2 haha GM terus sign quotation terus lari laju2. Amik cheque, pergi bank in cheque, pastu balik ofis, kira gaji semua, siap. Baru je nak tarik nafas, tetiba dapat call ada breakdown kat Petaling Jaya. Huwaa, saya yang kena hantar mekanik coz ada 2 lorry breakdown. So bagi koje le..  Huhu sangat buzy la mcm ni.

Owh kerja ini mungkin nanti akan tinggal kenangan je.. So saya kena blogkan untuk ingatan saya. How hectic nya keje saya skrg. Saya tak nak semua ini berterusan selama-lamanya sebab saya mahukan lebih masa dengan mereka yang saya sayangi. Freedom Life, Freedom kewangan Freedom all. betul ke ayat saya hehe. Saya tak mahu selamanya makan gaji, sebabnya masa saya sangat terbatas dengan kerja ini. Nape saya tak cari kerja lain? Sebab belum ketemu dengan gaji yang sebest sekarang haha. Kalau orang tengok kerja saya sekarang mesti semua terkejut haha. Ko pakai baju kurung lawa2 kadang2 je pun pakai baju kurung hihi pastu ko keje dgn lori part gabak2 hehe...

Saya sudah mulakan satu perubahan dalam diri saya.. Anda bila lagi??? skema tul ayat ko ye

Nak beli Corset Premium Beautiful, Nak cari side Income leh contact saya ye :)

Now ada rebate lagi till end October 11 sifoo ckp :)
berbaloi2...
 012-3045269 (Lia)
leyaa0601@gmail.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan