leeya0601.blogspot.com

Rabu, 12 Oktober 2011

Cerita pagi tadi..

Salam..
Lama dh tak tulis eh.. tuan rumah domam huhu..

Cerita pagi tadi.. Saya mengangakat 2 orang usahawan, seorang berumur 1tahun 6 bulan dan seorang lagi baru je 5 bulan+- hehe. Pagi tadi saya rasa mereka berdua sangat ringan dan tidak membebankan langsung berbanding semalam (bukan bermaksud mereka ini satu beban ye) Saya dokong mereka berdua dari tingkat 3 ye kawan2.. wah mcm supermak pulak yo Tetiba dalam gelak2 dengan diaorang saya terfikir jugak, takkan lah diaorang dengan cepatnya turun berat badan.. Ohh tidak.. Puas saya berfikir dan selamba bertanya kat mereka, kenapa Adam n Adik sangat ringan? Balasan dari Adam dlm bahasa german xnsnsbdj.. hhehe

Semalam saya berasa mereka adalah sgt berat hingga mengah ko.. Setelah lama saya berfikir.. ooo rupa-rupanya ini juga adalah disokong oleh Premium Beautiful Corset. Semalam saya tidak memakai that PB and hari ini saya pakai. Jadi postur badan sudah menegak, saya disokong oleh Waist Nipper yg mempunyai tetulang itu menyebabkan saya tidak membongkak, dan perut saya juga tidak berasa sakit berbanding hari semalam. Saya merasa kesannya serta merta rupanya.. hehe.. saya gembira and hope anda anda yg diluar sana juga akan merasainya.. Alhamdulillah 2 usahawan saya masih maintain berat mereka rupa-rupanya.. Selepas ini saya berazam untuk lebih konsisten memakai this Premium Beautiful Corset. Hehe nak mendisiplin diri amat payah..

Mulai hari ni saya update dgn awak sume yer ada ke org baca citer saya hahaha saya akan pakai this Premium Beautiful everyday :)

Premium Beautiful memberi kesan serta merta setelah anda memakainya.. X ke hebat tu, sekejap je dia boleh menyembunyikan lelemak anda haha..


Nak rasainya, nak tau kehebatannya, atau nak memiliki this Beautiful corset, leh hubungi saya ye;

Lia 0123045269

Tiada ulasan:

Catat Ulasan