leeya0601.blogspot.com

Isnin, 17 Oktober 2011

LACTOLITE

Lactolite - minuman campuran serbuk Yogurt Kultur Hidup & Inulin
  • Lacttolite ni membekalkan bakteria baik
  • Minum malam, after 8jam i membuang sisa perkhumuhan dengan lancar, minum air masak minimun 800ml ye


Ini packaging lactolite


1 sachet satu hari, buka goncangnya dgn i sejuk aje..
Sudah cukup untuk membekal kan bakteria baik untuk usus kita :)



Saya tambah perisa sanquick.. Lagi best coz x rasa kosong je :)
Semua bergantung pada pilihan anda.. Jgn guna air panas ye..



Yummeh.. Letak sanquick, letak lactolite, letak air sejuk, goncang2 n minum..
Minum air minimun 800ml, after 8jam kita membuang dgn selesa.
Rasa sangat bertenaga.. Bila perut bersih segala-galanya jadi ringan le..

Mcm CDM Kak Ana cakap, Premium Beautiful adalah lembu, and lactolite adalah talinya.. hehe sekarang kita menjaga kesihatan luaran dan dalaman.. Lepas ni hope More Beautiful lahh kita :)  Amin


Lactolite RM158 per box = 25sachet.

sangat murah untuk menjaga usus kita.. bila dalaman cantik, luaran pun insyaallah jadi lebih cantikkan..

Anda nak merasainya juga?

Leh contact saya :)

Lia = 012-3045269

** nanti saya update apa yg jadi n apa yg saya mkn yer n bila saya guna PB n minum lactolite ni apa yg jadi hehe..Mesti u all nak KURUS ajo kan.. saya pun.. tapi fungsi Premium Beautiful bukan setakat itu aje ye.. 70% kesihatan and 30% beautifullah..**

Tiada ulasan:

Catat Ulasan