leeya0601.blogspot.com

Selasa, 4 Oktober 2011

Premium Beautiful Corset - Kenapa Saya Pilih Awak!!!

Tajuk bukan main lagi kan..  Xpe skrg rasa nak bercerita itu datang, so saya mesti share dengan semua orang :) Benda baik mesti dikongsikan, baru le berkat..

Sudah lama sebenarnya saya mengidamkan Premium Beautiful Corset ni haha.. Tetapi dengan harganya mesti banyak alasan kan..hehe tapi nak seribu daya, taknak seribu dalih. Lastly saya dapat juga memiliki this PB.

Saya share dulu kesan yang saya dapat 3 bulan ni ye :)

  • Sakit belakang saya sudah makin berkurangan. Dulu masa pregnant hoho x yah nk citer kat orang tido pun menonggeng tau..Lepas pantang pun sakit belakang tak hilang jugak.. (saya pakai PB lepas habis pantang hehe baru dapat idaman hati)
  • Kerja kat ofis sekarang langsung dah tak rasa sakit belakang tu.. Walau tak bersandar pun saya masih maintain je.. best2..
  • Sakit kat tulang pelvik da hilang. Dulu  mau saya meraung sakit bila nak bangun setelah lama saya duduk Sekarang rileks je saya bangun dan kekadang lupa dulu susahnya saya nak bangun sebab sakit,kalah nenek umur 80 tahun tau, nenek pun tak macam tu rasanya huhu
  • Breast push up, kesan terus ye tuan puan, tapi bila buka x der la, tu kena amik masa la.. Lepas complete pakai set PB, automatically keyakinan terus datang.. rasa terletak je haha
  • Kurus?? Berat idaman belum sampai lagi haha.. itu salah saya coz kalau nak melantak tak ingat dunia saya akan buka semua PB corset tu.. Huhu.. Nak cantik, nak lawo kena konsisten ye kawan2.. even u all pergi slimming centre pun u all kena ikut jadual makan dia. Saya pernah pergi and that time kena byr 7k ++.. Nasib baik sempat fikir lagi.. kalau saya dah ikut treatment tapi saya kena jaga makan jugak better saya buat sendiri.. tapi masa tu duit saya terbang jugak rm300.00.. Mcm mcm lah dia org cerita..masa tu saya tgh excited kan haha..
  • Berat maintain bila pakai PB ni.. masih maintain kat 75kg hehe.. ok le maintain coz saya bukannya konsisten ok.. kalau saya konsisten and usaha lebih mesti dah capai dah berat ideal tu. Tapikan rasanya kalau saya tak pakai PB Corset mesti lagi bam bam skrg haha.. so bila maintain saya dah bersyukur..  Tapi manatau after this kan..
Yang penting saya sudah merasai kebaikan memakai Premium Beautiful Korset ni... Anda bila lagi.. hehe

Nanti update lagi apa yg saya rasa yer..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan